....

publicerat i Vardag;
Nu på morron har jag vart till faster och surrat lite skit med henne och sen på apoteket innan jag cyklade hem. Fasen vad jobbigt det är att cykla! Trodde allvarligt jag skulle dö efter varje backe!! Jag går hellre fan fem mil än att cykla. Men det går såå mycket fortare att cykla så ibland måste man:/ Flåset är väl inte det bästa kan jag erkänna. Men det skyller jag på att jag röker ibland. Mina stackars tår mår lite bättre idag så jag ska snart ut på min skogspromenad . Det är ju så underbart väder. Det känns som jag har tusen saker att göra idag och klockan tre ska jag och Alex vara i stan.

Just nu sitter jag och dricker grönt te, svingott är det! Det var skitlängesen jag drack te. Jag har bara hinkat i mig massa kaffe. Tror faktiskt det är mycket nyttigare med te. Jag ska dra ner rejält på kaffe, men inte morronkaffet! Då lärer man aldrig vakna till liv:)

♥ Bebisarna piper för fullt i holken ♥

Kommentera inlägget här :