Elak!

publicerat i Vardag;
Mina fåglar är nog de elakaste som finns just nu:( Dom fräser och beter sig som tokar så fort man sätter handen i buren:/ Jag ska aldrig mer låta dom få ungar. Dom beter ju sig som småjävlar:P

Jag är bara glad att jag överlevde gårdagen i huset iaf. Jag ramla ner med ena benet genom nån jävla masonitskiva eller vad det var i köket! Jag trodde jag skulle dö av skräck:O Man har sett på tok för mycket skräckfilmer!! Jag hamrade mig typ tusen gånger på handen när jag skulle slå bort kaklet. Hammare och jag går verkligen inte ihop. När vi skulle flytta in här så lyckades jag döna i hammaren rakt i ansiktet. Jag har fullt med sår hela händerna och jag tycker allmänt synd om mig själv just nu!;) Jag hoppas det går mycket bättre idag:/

Jag har nyss gosat med ungarna. Men dom sista växer inte. Dom verkar pigg och äter för fullt men inget händer med dom.. Det är jättestor storleksskillnad på dom.

Nu ska jag spela lite sen sätta lite fart:) Kram på er!

Kommentera inlägget här :