Full fart

publicerat i Vardag;
Gomorron på er! Hoppas ni sovit gott:) Det är verkligen full fart i buren nu på ungarna. Dom flaxar för fullt och ibland lyckas dom flyga en bit också:) Den minsta brukar gå ut och kolla på dom äldre men sen går han in i holken igen. Han känner sig väl ensam när syskonen är ute på äventyr. Han är väldigt sen faktiskt. Men har han klarat sig såhär långt så tycker jag han borde klara sig. Jag gruvar mig för när jag ska sälja dom. Vi kan inte behålla alla:( Jag kommer sakna dom:( Men jag ska hålla kontakten med dom som som köper dom och komma och hälsa på ibland så man ser dom har det bra.

Igår kom jag rätt långt i målningen i huset. Jag har lite kvar i första hallen som jag ska göra klart idag och sen ska Stefan måla den sista gången. Han är liksom lite bättre än mig när det kommer till målning;) Jag ska ut på en skogspromenad med vovvarna också, känns lite otäckt bara när man inte vet om dom jagar nu. Det har ju häänt att jägare har skjutit på skördetröskor så lite oroväckande är det ju när dom inte ser skillnad på älgar och stora jävla maskiner:/

So long♥

Kommentera inlägget här :