Försov oss :/

publicerat i Vardag;
Gomorron på er:) Imorse  vaknade jag tre minuter innan Alex ska vara på skolan. Panik då som alltid och jag ränner runt som en virrpanna och fattar typ ingenting. Jag hatar när dagarna börjar sådär stressigt. Men jag ringde Alex lärare och sa att vi försovit oss, dom är verkligen toppen där. Men nu är Alex på skolan iaf och jag sitter här med min kaffemugg och en envis katt som absolut ska gå på tangenterna.

Vi blev utan vatten i förrgår och vi var rädd för att det var vattenpumpen som gått sönder. Men igår fick vi igång vattnet igen men sen igår när vi kom hem från huset försvann vattnet igen och nu är det troligen vattenpumpen som gått:( Dom är inte direkt billig precis och det känns som det var det sista vi behövde. Men det är inte så mycket att göra åt. Det känns bara som det räcker med otur nu:/ Det skulle komma någon och kolla på det idag så vi får snällt vara utan vatten ett tag till.

Inatt har dom äldsta ungarna inte ens sovit i holken:) Dom satt och sov bredvid varann på en pinne imorse. Dom är så rolig att titta på när dom är ute på sina upptäcksfärder i buren. Dom minsta klättrar för fullt omkring också ramlar dom ner och upp igen. Jag ska fan filma dom nån dag:)

Nu ska jag kvickna till lite och sen blir det en skogspromenad med hundarna. Jag ska nog gå ner till Harsjön en sväng med dom och knäppa lite kort.

Ha de bäst så länge!

Kramar ♥



Lilla Bodil ♥



Busfröna ♥

Kommentera inlägget här :