Typiskt då!!

publicerat i Vardag;
Det är ju ett jäkla fenomen att man blir hur pigg somhelst när man lägger sig i sängen och när jag var ute och kvällsrasta hundarna var jag så trött så jag kunnat somnat på direkten!! Älsklingen sover som en stock han och jag ligger här med datorn och sneglar på Scrubs samtidigt. Kan ju vara en anledning det också till att man inte somnar:P Kanske bättre bara att dumpa datorn..

Det var en väldigt glad Alex som kom hem ikväll iaf. Dom ska ju till Njurunda med skolan imorron och bada. Han verkligen älskar att bada. Det gör jag också, så fort man hamnar i vatten är man barn på nytt:D Längtar såå mycket till man kan börja bada, fast det dröjer nog ett tag med dom här svinkalla nätterna..

I helgen ska jag göra den andra bloggen iaf, vill verkligen ha nånstans där jag kan skriva av mig utan att det ska hamna i fel händer. En blogg blir så opersonlig när man inte kan skriva vad man vill och hur man känner och sånt. Men jag kommer ju såklart ha kvar den här.

Gonatt ♥

Kommentera inlägget här :