Torsdag..

publicerat i Vardag;

Kan ju inte påstå att jag sovit bättre inatt.. Vaknat alldeles tårögd och sånt jobbigt:( Varför drömmer jag bara tok, det börjar bli jobbigt det här. Jag gav upp vid halv sex och gick ut med hundarna istället. Vissa drömmar är konstiga, man tar sig liksom inte ur känslan på nå vis, så jag gick ute och snörvlade också. Konstigt det där, när man vaknar och inser att allt var en dröm borde inte allt bli bra då tycker man.

Jobb idag också som gäller fast jag känner mig som ett ännu värre vrak idag än igår:P Men det är bara att gå, tror jag känner mig såhär för det är omställningar. Det är bara att köra på så blir det nog bra.

Jag har fått tag på massa musik som man lyssnade på när man var liten:) Hur kul som helst. Carola är ju såklart med där! Men även den här låten. Den har jag också gått och nästan bölat över nu på morron. Jag känner mig verkligen jättepucko just nu, så är ni inne och läser får ni stå ut med det:P

Men kolla in texten på den här låten, den är gripande♥




Gomorron på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av L:

Har för mig att när man drömmer så kommer man åt sådant man kanske försökt begrava och glömma i sitt inre. Kanske är något du behöver jobba med?

Hoppas att du snart får sova gott och drömma trevligheter istället. :-)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Sv: Ja det kan nog stämma bra de L:) Med tanke på vad jag drömde.



Kram på dig!

Kommentera inlägget här :