Tisdag

publicerat i Vardag;
Gomorron på er! Nu har Akex och jag precis ätit äggmacka till frukost. Yummie! Han blir hemma idag, han har ont i halsen och hosta. Kan ju bero på att dom spruta ner varann med iskallt vatten i helgen. Grrrr.. Så det har han hört en lång predikan om nu.

Igår var det en lång dag och vi var inte hemma förrän vid nio ungefär. Älsklingen hämtade upp mig direkt när jag slutade och jag följde med han till stan. Så då fick jag åka bil också:) Igår på lunchen cyklade jag till min käre faster och åt, jag hinner ju aldrig träffa dom nu nästan. Jag orkar inte gå dit när jag slutar och det känns som det blir så sent. Jag är ju inte hemma förrän halv sju på kvällarna.

Det blir nog en lösenskyddad blogg. Ni som känner mig förstår varför.. Sen kan  hon fortsätta skriva sin skit på sin blogg men jag vet iaf att hon inte kan läsa min, eller så blir det en till blogg bara som jag sätter lösen på. Vill ni ha lösen och användarnamn på den så är det bara att fråga i kommentarfältet. Den kommentaren publicerar jag inte:)

Men ha en toppendag alla så ska jag sätta lite fart nu!

Hej svejs:D



Kommentera inlägget här :