Ska snart åka

publicerat i Vardag;
Nu ska vi snart åka bara älsklingen kommer hem nångång. Han kanske har rymt ifrån mig:( Har haft typ damp till å från hela dan. Men det är sånt killar får stå ut med ibland. Allt känns typ fel nu, jag har gått upp i vikt, mina ögonbryn ser förjävlig ut och jag funderar starkt på att utrota det där spelet som karln envisas med att spela! Hahaha vilken knäppis man är ibland:P

Jag hoppas verkligen det gått bra för Alex på dansen hittills, vill så gärna att han ska vara stolt över sig själv ju! Innan dansen ska vi nog träffa min käre far en sväng och efter dansen blir det nog pizza med svärmor:) Ska bli mysigt.



Jag finns här för dig vännen genom allt såsom du alltid funnits för mig. Love you♥




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M A L I N:

Ibland kan precis allt kännas fel och man blir så himla sur. Dock brukar man oftast kunna skratta åt det i efterhand! :)

Kommentera inlägget här :