Onsdag

publicerat i Vardag;
Inatt har jag verkligen sovit jättedåligt, men jag är inte så trött  ändå. Tror det är för jag har sovit på spänn. Min telefon lever verkligen ett eget liv, och igår när jag skulle lägga mig märkte jag att batteriet var nästan helt slut i mobilen men jag var för lat för att gå ner och hämta laddaren så jag satt den på ljudlöst ist så man inte skulle höra varning för batteri hela tiden. Men då låg jag ju och oroa mig att inte alarmet skulle ringa ist på morron, den kan nämligen göra så den där ibland. Men det funkade:)

Nu ska jag göra lite gröt innan det är dax att gå till jobbet. Ikväll ska jag på tjejkväll hos Erica. Ska bli kul som alltid:) Blir lite stressigt bara eftersom den börjar klockan sju. Jag vill gärna hinna hem och tvätta av mig lite jord först.

Hahaha, den där människan skriver så mycket tok i sin blogg, vänder på sanningen och allt. Hon kanske är en sån som ljuger så bra så hon tror sig själv. Men jag tror mer på att hon måste göra det för att orka med allt. Ett sånt där liv kan inte vara lätt att leva.. Stackarn:(

Ha en toppen dag alla♥

Kommentera inlägget här :