Ny vecka :)

publicerat i Vardag;
Gomorron på er!! Blogg.se verkar ha problem igen, inlägget jag skrev igår är inte publicerat än. Får se om det här kommer med då:) Jag är inte så trött idag iaf, härligt. Såg Bodil när jag var ute med hundarna, blir alltid lika glad. Hon är ju aldrig inne nu sen det började bli varmt ute. Idag får vi riktigt internet!! Yippie:D Är ganska less det här mobila nu.

Nu ska jag äta lite frukost och försöka göra nå åt kalufsen. Det är alldelees elektriskt efter efterbehandlingen igår. Hatar när håret är elektriskt. Jag kan fan bli tokig av det! Hahaha, man är bra känslig.
Idag på lunchen ska jag gå till mamma och äta hennnes goa köttgryta med bambuskott och grejer, så gott!

Hörs ikväll! Kram på er♥




När ska du växa upp?!? Hahahahaha.....

Kommentera inlägget här :