KATASTROF!!!!

publicerat i Film & Musik;
Jag har bara två snusar kvar och kan inte köpa förrän lunchen imorron klockan ett! Vet inte ens om jag hinner då:O Åhh vad jag avskyr när det blir såhär!! Men jag springer först på Ica imorron på lunchen och köper skiten och hinner jag äta är det bara toppen. Jag får äta fil och flingor i värsta fall. Tänk att man inte funkar som människa bara för man inte har dom där snusarna. Patetiskt egentliigen..

Idag har vi eldat skräp på jobbet, det blev riktigt hett där ett tag så vi fick gå med hinkar och hälla runt. Det gick inte ens komma i närheten nästan, det kändes som ögonfransarna brann upp. Usch tänk förr när dom brände kvinnor på bål, så fruktansvärt så det inte ens finns ord för det!!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av john:

Hej min käre syster

Kommentera inlägget här :