Hoppas!!

publicerat i Vardag;
Nu ska jag snart lägga ifrån mig datorn och sova och hoppas det blir en skönare natt inatt än dom jag haft.. Idag när jag slutade jobbet så for vi direkt in till stan med pojkarna på dansträning. Medans dom var på dansen åkte vi på ÖB och handlade lite och sen for vi upp på Köpmanberget. Det är så sjukt fint där med allt och såklart hade jag inte kameran med mig. Typiskt!!

Imorron blir jag hemma om jag inte mår bättre, är bara onödigt och dumt att gå och jobba om man inte har ork till något. Men får jag bara sova riktigt inatt så blir det nog bättre.

Det är så himla varmt på övervåningen, hundarna ligger och flåsar. Särskilt Nero, man får nog bygga ett nerkylt rum till han i sommar:) Jag måste seriöst börja gå mer med han i koppel. Dom springer ju alltid löst dom här vovvarna och det är verkligen på gott och ont. Visst jag tycker hundarna ska kunna gå lös och komma ut på långturer varje dag. Inte gå runt bostadsområdet typ bara varenda eviga dag. Då ska man inte ens ha hund men dom här har bara blivit för bortskämd nu med att springa lös. Nero lyssnar knappt ingenting. Inte bra!! Så det ska jag ta tag i.

Nä nu ska jag bädda ner mig och vänta på älsklingen♥

Sov så gott!

Kommentera inlägget här :