Hemma!

publicerat i Vardag;
Alex var såå duktig ikväll! Jag var så nervös när det körde igång så jag höll på att dö. Men han klarade det galant:) Det var helt otroligt vad duktig alla var. En annan skulle ju bryta benen av sig om man försökte sig på det där:P Efter dansuppvisningen tog vi en runda på stan och kolla på lite cruising och sen for vi till Amanda och åt pizza med svärmor. Vi har haft en toppen kväll och både mamma och Alex höll på att somna i baksätet på vägen hem:) Det är så kul att se när mamma har roligt, hon kommer sällan ut på något. Men ikväll har hon varit på både dansuppvisning och cruising:D

Nu ligger jag i sängen och har tokont i magen och Stefan spelar dyngspelet. Det är verkligen ingen hemlighet att jag INTE gillar det där spelet;) Fast jag är nog mest sur över att inte jag har något spel att spela själv om jag ska vara ärlig. Jag hittade ju äntligen ett spel men då var man ju tvungen att betala om man skulle spela mer!! Så typiskt min otur.

Nu ska jag läsa lite bloggar på bloglovin, var längesen jag var där nu och läste mina bloggar jag följer. Sen blire en film och sova.

Nattinatti♥

Kommentera inlägget här :