Gomorron!!

publicerat i Vardag;
Jag kom nyss hem från en morronpromenad i skogen med hundarna. Det var skönt när man väl kom iväg men innan trodde jag allvarligt jag skulle somna efter vägen. Testade på att jogga lite också men det var bara att lägga ner, det är man på tok för förkyld för. Men en timmes promenad på morron kan bara vara nyttigt så det här ska jag fortsätta med:)

Alex har precis cyklat iväg till skolan. Men han är verkligen inte bra i hostan så jag undrar om det var så bra att låta han gå idag. Men jag har ringt skolan och sagt att dom ska ha ett extra öga på han så märker dom att han är för dålig så skulle dom ringa. Jag ska snart gå till praktiken och jag känner mig jättenervös. Men det kommer nog gå bra bara jag är där och har kommit iigång.

Nu ska jag göra mig iordning och sånt. Kommer med en lägesrapport ikväll när jag kommer hem:) Jag kommer nog vara helt död då tror jag:) Skön känsla, när man känner att man gjort något.

Ha en toppen dag alla♥

Kommentera inlägget här :