Vårkänslor ♥

publicerat i Film & Musik;
Imorse när jag kom ut genom dörren och skulle rasta Nero så kom en sån där lycklig känsla över mig. Det kändes alldeles ljummigt i luften!! Man börjar känna hur vårkänslorna kommer and I lööööve it!! ;)

Igår var jag och Maria ute och fotade lite. Hon får så fina kort med sin kamera också kommer jag med min mobil och knäpper. Hahaha, lite skillnad på kort då! Men man tager vad man haver sägs det;P Jag hittade ett Photoshop program på datorn igår som jag satt och försökte med. Men när jag råkade ta bort ett öga på kortet gav jag upp! Ska ta med datorn till Maria idag så får hon försöka lära mig lite. Hon är grym på det!

Igår kollade jag och Stefan på " The hottie and the nottie ". Jättebra film. Jag älskar filmer som har ett budskap och det hade verkligen den. Sen att Paris Hilton var med var ett litet minus. Hon är ingen bra skådespelare Men filmen var verkligen jättebra:)

Kommentera inlägget här :