Varför??

publicerat i Vardag;
Varför kan inte jag vara helt besatt av Let´s Dance och allt annat sånt som går på TV?? Det är ju typ doms flesta höjdpunkt på fredagkvällar och sånt men inte för mig!! Blir så trött. Tänk vad allt skulle vara mycket roligare då.. Undra om man kan lära sig att älska det eller intala sig själv att man gör det?? Nääeee, det tvivlar jag på. Jag är helt enkelt ingen tvmänniska. Cops tittar jag på men det är ju typ lika hela tiden så det har jag börjat tröttna på. Solsidan är sjukt roligt. Hahaha, skrattar av bara tanken på den serien!

Ikväll var det en jättedålig Alex som kom hem från ungdomsgården. Han ville inte ens ha ostkrokar och då är det illa. Han har feber och frossa och ont i huvudet. Jag har bäddat ner han och nu sover han. Usch, det gör så ont i en när dom är sjuk. Men det var väntat, han har varit krasslig några dagar nu.

Nä nu ska jag läsa lite bloggar och kolla runt innan jag somnar. Ha de bäst ;)

Natti natti♥

Kommentera inlägget här :