Vad är kärlek?

publicerat i Personligt;

Oj hur beskriver man det egentligen?? Det är svårt.. Men största kärleken för mig är min sambo, min son, Ida och mina föräldrar ♥ Känslan av att somna och vakna bredvid den man älskar. Saknaden man kan känna ibland innan dom ens hunnit utanför dörren;) Känslan av att kunna lita på den man älskar till 100 procent. Men kan man verkligen lita på någon till 100 procent. Jag vet inte.. Jag har ingen jag litar på till 100 procent men jag hoppas att en dag kommer jag ha det.
Här har man egentligen chansen att skriva hur mycket somhelst bara för att det ska se bra ut, men det kommer jag inte göra.

Den här låten besktiver exakt vad kärleken är för mig♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av identity:

den låten är riktigt bra faktiskt :D

Kommentera inlägget här :