Underbar dag:)

publicerat i Vardag;
Har varit på sjön och grillat korv och pimplat med Peter och Zimone:) Helt underbart var det! När vi for dit med skotern fick hundarna springa med lös men Nero orkade inte så länge. Han ville upp på skotern med matte han;) Hahaha! Det var helt underbart väder fast det regnade ett tag men det gick över snabbt som tur var. Direkt efter Harsjön drog jag till stallet. det är så sjukt jobbigt att gå i skoterspåren nu. Man sjunker hela tiden på vissa ställen. Så jag var helt slut efter att jag kom hem från stallet och svettig som jag vet inte vad. Det var bara att släpa sig in i duschen när man kom hem. Hundarna är också helt slut. Först sprungit omkring på isen och härjat och sen gå till stallet och tillbaks:)

Precis när jag skulle publicera det här inlägget fick jag ett meddelande från internetet att surfperioden var slut!! Hahaha, så typiskt. När Stefan skulle köpa påfyllning på affären så fick han fel och fick Comviq surf istället och det såg han inte förrän han kom hem! Så jag rännde till affären för att byta och det var inte bara men det löste sig. Så nu har vi internet igen:)

Lite kort från sjön då:)


Fina Sam♥







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Saknar dig gumman :(

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Haha näääää :D Jag har ju gått ner 3 kilo redan :D

Kommentera inlägget här :