Torsdag:)

publicerat i Vardag;
Gomorron:D Har vaknat då och då hela natten. Så fort jag har en tid att passa så sover jag som en kratta och sen är jag jättetrött när jag väl ska vakna. Det känns som jag har knivblad i halsen och det bara bränns i ögonen på nå vis. Det blir en heldag i stan idag. Funderar på att ta med datorn, blir lite väl långtåkigt att sitta i stan annars från nio till fyra:/ Alex ska göra lite tester och sånt. Han har lite svårt att koncentrera sig och sitta still i skolan så det är det dom ska försöka komma fram till en lösning med. Det är ju bra att han får hjälp om han behöver det:) Nu ska vi sätta lite fart. Vi tar bussen som går 8:15.

Ha en toppendag alla!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Goo Möran Skrutt =)

Spotta ut rak-bladet o rise and shine ;) (stavning?) Skönt att Alex får hjälp, men en del att gå igenom.. Blir bra iaf! =)

Kommentera inlägget här :