The Maze :/

publicerat i Vardag;
Idag åt vi pärer och köttbullar med sås och lingonsylt:) Yummie!! Såklart äter man för mycket när det är gott så  nu känns det som jag rullar fram:/ Men man ska inte klaga:P
Idag gick jag till Nina och faster en sväng. Nina och jag satt och prat om lite allt möjligt också snabbkolla vi igenom "Paranormal activities" (tror det stavas så). Usch ingen trevlig film men jag fattade inte så mycket av den heller. Måste nog se första filmen och sen hela den vi tittade på idag:) Hon lyckades lura in mig på en blogg också där den där skrikande hemska bilden från The maze kom fram! Jag skrek som en galning och höll på att flyga av stolen och skrek hysteriskt till Nina att ta bort sidan. Jag fixar inte det där! Hahaha var skakis hur länge somhelst efter!! Hon ska få igen big time för det där;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

hahahaha!

fan vad du skrek.. xD

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Hahahaha, blev ju så jävla rädd! Var mörkrädd hela kvällen! Kan verkligen inte med det den där bilden och skriket:O Hahahaha, du kommer få igen gumms ;D <3

Kommentera inlägget här :