Skoteråkning och korvgrillning

publicerat i Vardag;
Idag när vi låg och dega i soffan och kollade på Svensson Svensson kom Johanna. Dom skulle till Harsjön och grilla korv så vi hakade på:) Alltid lika skönt ute på sjön och träffa alla och äta gokorv. När vi kom hem tog jag och Stefan skotern till affären och handlade lite. Vi hade svärfars skoter. Jag blir f*n åksjuk på den när det går fort. Hahaha, fattar inte varför. Jag blir aldrig när vi åker på Stefans skoter och då åker vi mycket snabbare. men varje gång han drar på på den där skotern känns det som jag ska spy vilken sekund som helst! Trevligt! Man vill ju inte direkt spy i den där farten. Hmmm, trevligt inlägg det här blev då ;P
Igår satt vi hemma hela gänget och umgicks och drack lite. Vi hade jätteskoj. Spontana hemmafest kvällar är alltid lika roligt. Jag försökte ta kort men alla skrek rakt ut när jag tog fram telefon och skulle knäppa kort så jag la ner det. Jag måste lära mig att bli mer diskret tror jag:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kajsa:

Hej! ;)



Nu är veckans blogg utsedd, kanske just blev din blogg ? ;)



Då till bloggen och se efter ! :)



// skrh.blogg.se

Kommentera inlägget här :