Sitter här

publicerat i Film & Musik;
Jag sitter här med skorna på och ska gå till stallet. Har bara inte kommit längre. Halsen gör ont och huvudet känns som det väger hur mycket som helst. Det kändes flera gånger förra veckan som förkylningen var på väg att bryta ut men nädå. Skyller på mitt enorma imunförsvar;) Men det finns ingen anledning att skjuta på det nu. Stallet måste göras och det känns bara skönare när det är gjort. När jag kommer hem ska jag kolla på Black Swan igen. Den var nog bland dom skummaste filmer jag sett och jag tror det är en film man måste se två gånger för att få något grepp om den. Lika med DaVinci koden. Det är en film som jag tänkt sett flera gånger men har aldrig kollat klart på den. Kanske det blir den också idag. Fast det tvivlar jag på:P



Pusspuss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Du får jättegärna ställa den frågan i Bloggsvar på min sida eftersom det brukar vara fler som undrar, så kan alla se svaret! Så jag får använda funktionen någon gång, haha.

Kommentera inlägget här :