Segt internet

publicerat i Film & Musik;

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta!! Hur bär jag mig åt när jag lyckas trycka bort allt jag skrivit?? Vet inte ens vilken knapp jag kommer åt:/ Internet är jättesegt ikväll! Lyser bara grönt vart än jag sitter, det ska ju lysa blått!! Allting tar typ hundra år. Tänkte lägga in en låt här men det fick jag lägga ner. Hade inte tålamod att vänta. Bara inte internetet är fullt efter att min käre son och sambo sitter ute på YouTube och glor på skotrar:/
Det har verkligen inte varit min dag idag så det kanske är lika bra att bara bädda ner sig och hoppas den blir bättre imorron. Jag vill ju vara glad!! :) Fast, vem vill inte det liksom?

Nä nu har jag pladdrat klart här för ikväll! YEEES, intenetet är blått!! =D Då ska jag lägga in en låt, fast inte den jag tänkte utan en video som jag garvar jämnt åt=) Hahahaha, dom är så rolig!


Kommentera inlägget här :