Ny dag:)

publicerat i Vardag;
Japp, en ny dag då idag:) Försöka göra något bra av den. Jag ska pyssla om Ida idag, hon behöver det. När jag var där idag stog hon och tittade på mig hela tiden. Hon brukar göra så när hon är sällskapssjuk:) Saknar ridturerna med henne. Det fanns inge bättre sätt att ladda batterierna på! Dundra fram i full galopp i skogen är mumma för själen..
Önskar jag kunde spola tillbaks tiden med tio år med Ida och hon skulle va pigg och sitt gamla jag igen:( Usch vad jag gruvar mig för den dagen hon inte kan vara med längre. Det gör ont i mig vid bara tanken:(

Idag ska jag försöka få tag på hon på Arbetsförmedlingen igen. Jag måste ut på något innan jag blir knäpp! Hahaha, börjar känna mig lite smått frustrerad över allt. Jag måste bara ut på något.
Ska nog hälsa på min käre bror och svägerskan idag också:) Undrar om dom åt upp all köttfärssås igår.. Hoppas inte!! ;P Ska försöka hinna med och hälsa på min käre faster också, det har blivit lite av det på sistone tyvärr. Men hon jobbar på dagarna och på eftermiddan när hon är hemma orkar jag inte gå upp på byn igen. Lite lat får man vara;)





Egon när han var liten:)

Kramen<3


Kommentera inlägget här :