Mobilblogga? :/

publicerat i Vardag;

Igår när vi gick isäng kunde jag inte sova så jag testade att mobilblogga, men det gick inte med min dyngtelefon! Förut hade jag en gammal nokia och den gick det att blogga med men inte den här nyare nokian. Värdelöst! Kankse är någon inställning också men vad skulle det vara liksom? Är ju inte världens tekniskaste människa precis :P
Idag får vi nog inte alls se någon sol här. Det ser gaska kört ut:/ Men det är en dag det också:) Nu sitter Nero vid matskålarna och blänger och vill ha sin mat. Bäst han får det då. Egon har varit orolig hela natten, tror han känner av någon löptik. Han har gnällt och vankat omkring, höll på att få fnatt där ett tag!



Här är min mobil som jag är väldigt besviken på just nu! Jag kommer ihåg när jag köpte den och upptäckte till min fasa att det inte fanns smileysar i den :O Hahaha! Men sen på nyårsafton kommer jag ihåg att det var så fick jag ett meddelande om en viktig uppdatering så jag gjorde den och sen när jag fick ett sms av Johanna så var det en smileys med! Jag skrek rakt ut av lycka och messade alla typ och berättade att jag äntligen hade smileysar i mobilen! Det går ju inte att smsa utan smileysar, kan inte uttrycka sig utan dom ;) Hahaha, vad löjlig man är!!

Kommentera inlägget här :