Min tro

publicerat i Personligt;
Jag tror allt händer av en mening, fast ibland har man väldigt svårt att se mening i det som händer. Men en händelse leder till en annan. Så är det bara. Jag tror på karma fortfarande, fast jag har verkligen tvivlat ibland. Ibland verkar det som att det är dom som kör över andra och bara tänker på sig själv och beter sig allmänt som en skitstövel som kommer längst. Eller är det bara en balans man ska hitta. Inte vara för snäll och inte vara för elak. Men jag kan inte ändra på mig själv. Hellre ha rent mjöl i påsen och veta det. Jag skulle aldrig kunna bli någon som kör över över andra och bara kör mitt eget race. Men så kommer jag åka på mina törrnar gång på gång men det tar jag hellre.
Jag tror verkligen på det som göms i snö kommer fram i tö.. Allt kommer fram förr eller senare, på gott och ont:/ Iblannd är det bara tiden man får förlita sig på.

Kommentera inlägget här :