Jag behöver ett jobb!

publicerat i Personligt;
Jag kommer bli tokig snart av att gå hemma! Jag behöver verkligen ett jobb. Jag vet att de flesta tror att jag bara vill gå hemma och lata mig men så är verkligen inte fallet!! Ni som tror det känner inte ens mig... Men har man ingen utbildning, körkort eller nånting är man inte så jävla populär att anställa. Jag förstår ju dom, varför ska dom anställa mig när det finns folk med utbildning, körkort och erfarenhet. Men erfarenhet får man ju aldrig om man inte får pröva på nåt. Jag har ringt arbetsförmedlingen nyss men hon jag ska prata med återkommer kl ett. Jag måste förska hitta en praktik iaf så jag slipper gå hemma hela dagarna. Jag kommer bli knäpp av det här snart!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeilene:

äh vafan.. lite erfarenhet har alla någon gång. Att inte anställa pga det är bara dåliga undanflykter. När ska man få chans att få erfarenhet annars? Det finns nog jobb åt dig med ska du se :) Vad vll du jobba med då?



sv: hehe ja visst är det skönt att pyssla med något men det är lite väl mkt nu tycker jag. De packar på oss massor med uppgifter att göra och böcker att läsa. Man hinner knappt uppfatta ena boken förrän man måste vara i nästa. Då blir det jobbigt ;) Men men, jag klarar det nog. Har jag klarat snart 6 terminer så hehe.



ja absolut måste vi hitta på något :) skulle ha gjort ngt du, jag och zimone och Maria kanske haha.så får grabbarna ta hand om barnen skratt (peter kan nog lära sig hehe)

Kommentera inlägget här :