Första mars!!.

publicerat i Vardag;
Tänk att vi redan är inne i mars!! Så härligt:D Våren närmar sig med stormsteg!!

Det blev en rätt tuff dag idag. Många frågor man var tvungen att besvara från sån skit som varit.. Sånt man lämnat bakom sig. Men det gick bra. När vi var klar där gick vi åt på Mc Donald`s men det var inte ens gått och sen gick man dubbelvikt typ av magknip från stripsen:/ Man lär sig aldrig..
När vi kom hem möttes jag av ren kaos som hundarna ställt till med=/ Dom hade ju haft riktigt skoj kan jag lova ;)
'
Ikväll blir det en tidig kväll. Har sovit på helspänn inatt, livrädd för att jag skulle sova över så jag har vaknat flera gånger och sen har jag inte kunnat somna om. Hatar såna nätter. Så nu ska jag hoppa i duschen och sen bara ta det lugnt innan jag lägger mig:)

Ha de bäst!



Gulliga lilla Carl-Jan:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeilene:

heeejsan :)

visste inte att du hade blogg.. har lilla Maria gjort designen tro? ;) känner igen lite detaljer haha!



ja liv vet jag inte om jag kallar detta just nu haha.. kevin javisst men skola? nej haha! Jag byter gärna ut den delen :D



hur är det i stering då? händer mkt? ;) haha

Kommentera inlägget här :