Äntligen!!

publicerat i Vardag;

Nu har jag verkligen ont i hela kroppen och halsen och känner mig allmänt svag. Jag är alldeles röd i ögonen och ser hemsk ut så nu har äntligen förkylningen brytit ut :P När jag kom hem från byn tänkte jag lägga mig och kolla på en film på datorn men det såg ut som ett bombnedslag här hemma. Eller ja, det var grejer fulla bordet och disk. Ibland kan jag bara inte lägga mig ner och koppla bort allt så jag var tvungen att städa lite. Gick omkring som en zombie här typ men nu är det klart:) Skönt!
Nu är det bara att vänta på att maten blir klar och på att älsklingen kommer hem. Alex är hos en kompis just nu för dom ska åka iväg på dansträning lite senare. Han tycker det är så kul. Är så glad att han hittat något han verkligen tycker om:) Nä, nu måste jag gå!

Kram så länge ♥

Kommentera inlägget här :