30-dagars lista :)

publicerat i Personligt;
Eftersom jag är väldigt dålig på att prata om mig själv tänkte jag börja med en 30-dagarslista:) En punkt för varje dag.
Dom här punkterna är det:

1. Kort om mig

2. Mina föräldrar

3. Det här får mig att må bra

4. Det här gör mig upprörd

5. Vad är kärlek?

6. Favoritårstid och varför

7. Mina syskon

8. Min tro

9. I min handväska

10. Dagens outfit

11. Tre sanningar om mig

12. Mitt jobb

13. En sak jag gör varje dag

14. Det här saknar jag

15. Det här gör mig lycklig

16. Mina rädslor

17. Om jag blev rikast i världen

18. Saker jag stör mig på

19. Saker som får mig att gråta

20. Mina djur

21. Ett pinsamt ögonblick

22. Några personer jag inspirerats av

23. Min favoritplats i vardagen

24. Något som har förändrat mig

25. Vad jag vill bli när jag blir stor

26. Mina rädslor

27. Min fritid

28. Detta skulle jag vilja göra innan jag dör

29. Min favoritdryck

30. Min kärlek

Kramen <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lindha:

Kul grej! :-)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Ja visst äre:) Annars skriver man ju typ om det man gör bara och det är inte mycket;) Blir liksom lite personligare=)



Kram!

3:e kommentar, skriven , av Lindha:

Ja. Bra med lite inspriation också till vad man ska blogga om. Har skrivit en liknande på min blogg men kom bara till dag 23. Sen kom julen ivägen å så har jag inte haft tid att fixa till det sen - eller jag kanske inte haft inspiration till bloggeriet på länge. Så var det nog. ;-)

4:e kommentar, skriven , av Jennie:

Men vad heter din blogg Lindha?

Kommentera inlägget här :