Inte så klokt kanske...

publicerat i Vardag;
Så jäkla smart var det ju inte att få för sig att börja byta gardiner idag när man inte är riktigt frisk än. Det blev ju en total-städning med golv och fönster och allt. Men så skönt när det är klart, jag var riktigt less gardinerna vi hade uppe kan jag ju lova. Dom har suttit här sen vi flyttade in liksom. Men nu är dom nere och andra är uppe:) Skönt som fan fast jag mår mycket sämre nu, men det var det värt!

Älsklingen är ute och klipper gräset och jag funderar på att bädda ner mig i soffan och kolla på "Moby Dick". Men det verkar som det är en rätt grym film och då kommer jag må dåligt av den men jag vill verkligen se den också så det får nog bli så ändå.

Usch, Kronan white är verkligen ingen god snus. Min kära Rapé var slut på Ica, säkert för dom haft inbrott kanske. Jaja nu vet ni det också apropå leverpastej ;)

Hej svejs♥

Kommentera inlägget här :