2/6

publicerat i Vardag;
Tänk att vi redan är inne i juni!! Helt otroligt skönt:D Jag kan ju säga att mina bihålor inte är så skojsig idag, men jag är glad att febern är borta iaf. Det var längesen jag var sådär däckad som jag var. Sov hela tiden och svettades som en ko typ. Men idag blir det bara en lugn innedag så jag är frisk till helgen. Men om jag känner mig själv rätt så kryper jag ur skinnet ikväll typ om jag bara ska sitta inne. Jag ska nog gå ut till veden lite senare idag. Jag älskar att hålla på med ved, det luktar så gott också är det fridfullt på nå vis. Fast jag har ju mina ideér:)

Här kommer två kort sen i helgen från födelsedagsfesten Erica hade♥ Jag glömde ju såklart kameran hemma! Blev måttligt sur när jag insåg det:(



Här satt vi ute och hade det hur mysigt och trevligt somhelst:)



Kramkalas med gulliga Celié:)

Kommentera inlägget här :