Väghelvete!

publicerat i Vardag;
Det går fan inte gå efter Steringsvägen nu med foppatofflor!! Det gör så jävla ont av stenarna dom lagt på vägen! Man går för fan som Halta Lotta:( När man väl kommit ifrån vägjäveln och är inne i skogen äter myggen upp en ist. Stannar man så har man mygg i min, näsan öronen och jag vette fan allt! Usch det var ingen skön promenad ikväll kan jag lova:(

Idag red jag Ida. Det gick bra förutom att hon tycker att det ska gå mycket snabbare än vad jag tycker;) Men det var skönt att komma ut på. Fiinns inget bättre sätt att rensa tankarna på. När jag ridit klart åkte vi på Ica och sen hem. Jag städade badrummet och sånt innan jag körde igång med maten. Lite dålig planering eftersom det vart toksen mat. Vi åt Tacos, smarrigt värre! Sen bar det iväg på helvetespromenaden....

Kommentera inlägget här :