Skön kväll igår

publicerat i Vardag;
Igår tog vi hundarna och åkte till stugan å sov där. Hundarna var jätteduktig i båten. Nero var väl lite styrig när vi skulle iland men det gick bra:) Vi hade en supermysig kväll tyckte jag! Stefan var nog mest uttråkad han misstänker ja;) Hihihi smällar dom får ta de ibland:P

Idag blev det inge jobb för mig eftersom det vart strömavbrott på Ica. Så  jag tog Nero och gick runt byn med Maria istället. Han behöver se lite folk och sånt. Han börjar bli lite väl framfusig. Det är intee bra att bara låta dom springa lös i skogen. Dom får ju inget koppelvett! När jag kom hem gjorde jag Korvstroganoff och ris. Det var längesen vi åt det. Ikväll blir det myskväll och film med Alex. Det ska bli så mysigt.

Skriver mer sen. Sitter vid Stefans dator och skriver och hans tangentbord är helt cp. Går inte att skriva med det ju:( Lägger ut lite bilder sen också:)

So long♥

Kommentera inlägget här :