Saknar min fina blogg ju!!

publicerat i Vardag;
Blir så sjukt irriterad på att jag känner att jag inte kan blogga på den här bloggen för en enda idiot! Det var en som frågade mig idag varför jag ens bryr mig om att hon är inne och läser. Jag kan inte ge ett riktigt svar på det. Jag behöver inte låtsas att allt är så jävla perfekt iaf. Har jag en dålig dag så har jag det och jag behöver inte sitta och hitta på nåt "fantasiliv" om att allt är så perfekt för det är det inte alla dagar.

Så jag kommer fortsätta skriva på den här bloggen också sätter jag lösen på min andra bara:) Så får det bli!

Jag har pratat med min käre son och dom har det hur roligt som helst! Jag blev så orolig när jag ringde och hans telefon var avstängd. Men han hade fått slut på batteri så det var ingen fara. Jag vet att jag är för överbeskyddande ibland men jag tror jag inte riktigt inser hur stor han blivit. Jag hänger inte med på något vis. Men jag är glad att jag lät han åka och jag vet nu att det kommer gå hur bra som helst:)

Känns skönt att vara tillbaka här faktiskt! Ha de bäst så hörs vi snart♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Inga-Lill:

precis kära du. Strunt i personer dom stjäl energi o var dig själv. Men ibland måste man kanske tänka på att det skrivna ordet inte har några nyanseringar. Kram

Kommentera inlägget här :