Imorron äntligen!!

publicerat i Vardag;
Imorron ska vi vara på kliniken med Ida och fixa till hennes tänder!! Det ska bli så skönt, vi har väntat på det här så länge så det känns nästan ofattbart att det är imorron vi ska dit:) Allting är fixad med transport och bil. Men jag är lite nervös också. Tänk om vetrinären säger att det inte går att ordna. Då vet jag inte vad jag tar mig till:( Jag fick henne när jag var tio år och hon har alltid funnits där. Finns nga ord för hur mycket hon betyder för mig♥

Idag har jag inte mått nå bra alls. Höll typ på att svimma kändes det som när jag gick till jobbet. Men jag har gått på Ipren och Alvedon hela dagen så jag lever. När jag jobbat klart åkte vi till svärfar en sväng och jag passade på att sätta mig och läsa lite på altan där. Jag saknar en altan som fan, det är så skönt att sitta ute på dom. Men det kommer väl en sån också med tiden:P När vi kom hem for vi och hämta pizza och smaska i oss och sen har jag skura golven och donat på. Nu sitter man här och känner sig mer död än levande men jag får väl skylla mig själv:P Ibland kan jag bara inte ta det lugnt.

Alex kommer inte hem förrän på måndag. Känns så tomt hemma utan han:( Men han har det kul och det är det viktigaste! Idag hade dom åkt skateboard och sånt.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sånt.

Kram!

Kommentera inlägget här :