110713

publicerat i Vardag;
Idag var jag till min älskade häst och pysslade om henne lite och gav henne kraftfodret. Hon är helt galen i det nya fodret hon får. Hahaha, hon är verkligen en häst med temperament! Hon blev riktigt sur när fodret var slut. Det är bara ett friskhetstecken det ;) Efter jag vart hos hästen gick jag till faster en sväng och prata om allt möjligt. Det är sorgligt hur långt folk kan gå. När man ser alla varningstecken rakt framför näsan på en och när dom själv vart i den sitsen själv. Men alla har ett eget val, hoppas bara att dom vet vad dom gör:(
Efter jag vart hos faster gick jag och jobba. Maria och Jennie kom en sväng och höll mig sällskap. Det var verkligen svinkallt att sitta där idag. Hoppas på mer värme imorron:)

När jag kom hem från jobbet gick jag upp på byn med Nero och var riktigt hurtig, när jag kom hem åt jag en Billys. Mindre bra de då:( Men jag får trösta mig med att jag rör mig och då kan man äta en billys ibland. Dom är ju sååå gooooda!!

Nu ligger jag i sängen med en kopp kaffe. Inte så smart när man ska sova kanske, fast jag tror inte jag blir så påverkad av det. Har gjort det förr och somnat som ingenting så det ska nog gå bra nu också.

Nu ska jag skriva lite på min andra blogg. Ni har kanske sett att den är låst. Men ingen har lösen till den, bara jag. Det känns så skönt att ha den som min egen alldeles privata dagbok.

Gonatt på er! Hoppas ni sussar skönt när det är dax♥

Kommentera inlägget här :