110710

publicerat i Vardag;
Det har verkligen varit en skitkul helg men jag är trött som satan nu! Blev inte många timmars sömn fredagnatt och i lördags var vi hos söta Madde och kom hem vid typ ett två tiden ungefär. Kollade inte ens på klockan så jag vet inte. Det var meningen vi skulle planera om Borgvattnet men vi surra mest om allt annat vi;)
När vi var på väg till Madde kom Maria på den lysande ideén att vi skulle gena över Karlsberg och det kommer vi aldrig göra om medans det är sommar iaf! Vi var helt sönderbränd av brännässlor och det var inge kul kan ja lova. Vi fiick panik och bara sprang och jag tappade min foppatoffla:( Så den fick jag vända efter. Hualigen! Man ska alltid lära sig den hårda vägen:P

Idag har vi varit ute i stugan en sväng och kollade på när dom höll på att fixa med flytbryggan. Det är alltid lika mysigt där.

Imorron kommer äntligen Alex hem! Har saknat han så mycket. Det var längesen jag var borta från han såhär länge. Men imorron kommer han äntligen hem :)

Här kommer lite kort från helgen.















Kommentera inlägget här :