Rolig kväll =)

publicerat i Vardag;
Vi hade en jätterolig kväll igår! Satt och pratade och skratta och lyssna på musik. Maria och jag var över till Jennie oxå och tog en rök med henne men jag har en känsla av att vi var ganska jobbig där =) Hahaha, men hon tål hon ;) Vi gjorde en avfärgning på mig oxå, så jag kan ju säga att jag har en väldigt annorlunda hårfärg just nu ;P ORANGE!! =D Men jag får se ut såhär nu någon dag tills jag ska färga det. Är så less på det svarta och ska man färga håret så är man ju tyvärr tvungen att ljusa upp det först. Jag ska aldrig mer ha svart hår! Men det har jag sgt tusen ggr. Jag är hopplös med mitt hår och det har jag varit hela livet. Går bara inte att ändra på ;)

Vi sov på soffan inatt för att vi skulle kunna hålla elden igång. Gick ju bra, båda toksomna :/ Jag vaknade för en halvtimme sen av att jag höll på att frysa ihjäl. Så nu sitter man här och är toktrött och eldar. Det är bara 15 grader här inne just nu:/ Såå kallt!!!


Puss <3

[bild raderad pga surig bloggägare]

Jag igår <3

Kommentera inlägget här :