Klantiga jag!!

publicerat i Vardag;
Jag har råkat radera alla kommentarer:O Hahaha, så typiskt mig!! Aja, inte så mycket att göra åt det nu..

Tror jag börjar bli sjuk.. Men det är ju inte så knepigt när man får gå i ur och skur till stallet eller när det är typ -100 grader ute:/ Ett under att man inte fryst ihjäl:/ Igår frös ögonfransarna ihop när jag gick till stallet. Tyckte riktigt synd om mig själv då!! Men vad gör man inte för sina pollar och jag är så glad att stackars Roxy fick sina tänder raspade. Är fortfarande så arg på skitvetrinärer som inte ens vet vad dom håller på med. Distriktvetrinärerna ska nog hålla sig till marsvin och kaniner dom ist!!

Nä nu ska jag pallra mig till stallet om ett tag och sen gå upp på byn och handla lite. Gruvar mig för jag tror allvarligt att jag har feber:( Det får bara inte hända!! Det är ju helg ;D

Vakna Maria nångång!!!


So long<3

Kommentera inlägget här :