Blir så fel ibland..

publicerat i Vardag;
Ibland blir allt bara så fel.. Jag  har alltid varit dålig på att uttrycka mig om hur jag känner och sånt. Jag väntar alltid så länge jag kan och sen när man väl försöker så blir det bara så fel! Känner mig bara så less allt just nu. Jag behöver ett jävla jobb!! Men utan körkort och utbildning är man ganska körd! Varför kunde inte bara jag fixat sånt som alla andra. Nä då har man slängt bort sin tid på allt jävla oväsentligt skit istället för att styra upp sitt egna liv! Nä måste bli en förändring :)
Saknar min Pernilla nu och våra pratstunder med en Red Bull och cig :( Känns som det var hundra år sen vi träffades och bara kunde prata om allt. Hon har hjälpt mig genom så mycket och fått mig att tänka i andra banor! Jag har en förmåga att tänka enkelspårigt kan jag lova...

Imorse gick jag vanliga vägen till stallet och det kan jag lova var jobbigt och mycket längre :P Det går fan inte gå i skoterspåret nu. Det är för mycket snö. Ska aldrig den här vintern ge sig?? Vill ha värme nu och bara kunna lägga sig ute med en bok!

Puss<3

Kommentera inlägget här :