Skjut mig :/

publicerat i Vardag;
Det är mycket gnäll här nu men det får ni ta:) Jag hatar verkligen att vara sjuk och inte ha nån ork. Man orkar inte ens rasta hundarna också ligger man och kollar runt på allt man skulle ha gjort. Det ser fan ut som ett bombnedslag här och tv-rums bortdet stör mig så fruktansvärt just nu! Man ska inte ha bord med en hylla under för där samlas all skit! Det är papper där, sladdar godispapper och strumpor tom! Strumpor liksom!! Usch orka denna oreda.. Näää jag måste bara ta bort det. Jag skulle försöka få i mig lite nudlar nyss och det smakade rent utsv skit eller snarare så smakade det ingenting. Alex har gått till en kompis och ska sova där inatt. Han tyclte nog jag var lite väl tråkig idag:P

Nu misstänker jag att min galna bror kommer. Det är bara han som toktutar ;P

Kommentera inlägget här :