Gomorron!

publicerat i Vardag;
Trevligare uppvaknaden än vad jag har haft denna morron har man ju fått uppleva.. Det första hundarna gjorde när Stefan for till jobbet var att hoppa upp i sängen, Egon är ju lite smidig och förstår att dom inte får vara i sängen . egentligen så han smyger upp lite smidigt och lägger sig på Stefan huvudkudde men Nero han tar typ fart och hoppar rakt på en! Och han är inte lätt kan jag lova, man blir helt mörbultad typ! Så efter en hel del muttrande får jag ner dom igen och somnar om. Sen när jag typ fått sovit en halvtimme till vaknar jag av världens största blötpuss rakt över ansiktet av Nero :/Då ger jag fan upp med typ fem kilo dreggel i ansiktet! Stefan brukar reta mig och säga: "Du har ju alltid velat haft en sån hund" Hahaha, ja jag har ju det!

Idag har Alex sitt jullov och är i eld och lågor inför julen. Han vill ut och hugga en gran han:) Men det får han vänta med till Stefan kommer hem. Jag tror inte jag är kapabel till det just nu, är typ helt slut när jag ska gå ner till köket. Jag har verkligen ingen ork alls och trodde jag skulle avlida när jag var ut med hundarna. Men jag måste bara vara friskt till imorron så jag kan handla julklappar men det känns ganska kört. Jag får knapra Ipren hela morrondan för till stan måste jag.

Imorron ska jag köpa hårfärg också och färga mitt hår svart igen. Jag passar fan bäst i det. Jag fattar inte varför jag ska envisas med att bli ljus när jag vet hur det blir. Håret blir förstörd också för den delen:( Så nu går jag tillbaks till mörkt och stannar där;)

Ha det bäst så hörs vi sen♥

Kommentera inlägget här :