Ensamma

publicerat i Vardag;
Nu ska jag snart slå på en film att somna framför. Manna kommer vid tio imorron och hämtar oss för då ska vi åka in till stan och handla det sista eller snarare det man glömde idag:/ Jag har städat lite och gått och småtullat på Kallt & Varmt. Jag bara älskar det vinet. Yummie! Idag när jag kom hem från stan hade jag precis missat Johanna! Jag blev så jävla sur, det var evigheter sen jag träffade henne och jag saknar hon som fan! Jag fick en jättefin blomma av henne. Min gogumma♥

Usch, jag tänker på dom som inte har nån och sitter ensam på julen, dom som inte har pengar till alla dessa julklappar och julmat, alla barn som får vara med om fylla och bråk. Julen är en hemsk tid om man tänker efter..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru":

HalloJ!



Fin blogg och fina bilder!

Vad gör du ?

Krams

Kommentera inlägget här :