Fullspäckad dag!! :)

publicerat i Vardag;
Gomorron:) Idag har jag hur mycket somhelst att göra. Jag måste rida, mocka vindskyddet, åka till Bergsjö och sen ikväll ska vi till Jennie Jacobsson. Kommer bli jättekul:) Jag och Maria ska vara här hemma ett tag först innan vi går dit och göra oss iordning och dricka lite.

Idag bara hoppas jag att jag hittar Sigrid så jag kan ge henne P-piller. Annars kommer mamma flå mig levande:( Men jag kan inte rå för att den där katten är som den är och bara gömmer sig. Höll ju på att riskera livet typ igår när jag skulle försöka få tag på henne uppe vid taket på lon:/ Vi får se hur det går idag;)

Nu ligger jag i sängen och kollar på Scrubs och hoppas min mage kommer vara bättre idag. Jag åt ju spaghetti igår och hade så sjukt ont i magen hela kvällen och var uppsvälld som en jävla basketboll. Blir tokig på den här magen. Jag ska pröva att bara äta fullkornspasta och se om det blir bättre.

Nu ska jag farma lite på Farmville. Hahaha, har man inge liv så har man inte;)

Kram på er♥

Kommentera inlägget här :