Vinterpälsen:/

publicerat i Vardag;
Idag har jag stått i evigheter och försökt ryktat bort Idas vinterpäls. Det är helt sjukt vad hon löser och det tar aldrig slut! Jag har hur mycket hästhår i både näsan och ögonen. Vill inget annat än att bara ställa mig i duschen nu och duscha bort allt! Men det är ingen idé, ska ut på promenaden med hundarna i skogen och sen kratta. Så jag får gå med den här vinterpälsen på mig ett tag till. Fräscht eller hur:P Är man hästtjej så är man;)
Idag har vi varit på farmor och farfars grav också och satt lite blommor och sånt och gjort fint åt dom. Känns skönt att det är gjort. Det är elva år sen farfar dog nu, tiden går så fort och jag kommer ihåg det som igår...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av p h ♥ t o g r a p h y b y r i s t o:

PUPPA!

Kommentera inlägget här :