Såå ARG på mig själv!!!

publicerat i Vardag;
Varför har inte jag bara skaffat ett körkort som alla andra normala människor?!? Nää, istället får man kånka på tunga jävla ryggsäckar när man har handlat och det är ju inte lilla biten hem precis! Trodde fan axlarna skulle mosas innan jag kom hem:( Det finns fan ingen bra ursäkt bra för att INTE ha skaffat körkort. Visst det är dyrt men man kan lägga upp det så det blir billigare, köra mycket hemma bara så man slipper så mycket körlektioner. Nää nu får det fan vara nog med sina dåliga patetiska ursäkter, jag ska fan skaffa fram böcker nu och börja läsa till det där jävla kortet och köra mycket häromkring så man slipper gå som en jäkla packåsna!


Skönt att vräka ur sig lite så det får ni stå ut med ibland här i bloggen. Blir bara så less när jag aldrig tar tag i nåt och  bara skjuter allt framför mig. Det här är något jag måste klara bara och definitivt för min självkänsla. Jag känner mig faktiskt helt värdelös som inte ens har ett körkort. Nä dax att rycka upp sig och fixa lite saker för ingen annan gör det åt mig ändå. Sånt är livet:)

Nu sitter jag här med min kaffemugg och bara njuter. Har inte druckit kaffe sen igårförmiddag så ni kan ju bara tänka er vilken skitmorron det var här utan kaffe! Jag tog skoterspåret till stallet och det var ju också ett äventyr kan jag lova. Mär jag nästan var framme i stallet kommer jag fram till ett nästan en meters brett vattendike. Jag såg på en gång att det inte var någon idé att försöka hoppa över det. Men jag vägrade bara vända när jag gått nästan hela vägen men som tur var hittade jag en väg över diket. Både jag och Nero blev överlycklig kan jag lova;)

Kram på er♥

Kommentera inlägget här :