Om jag kunde drömma

publicerat i Vardag;
Igår började jag läsa "Om jag kunde drömma". Har haft boken hemma jätte länge men det har bara inte blivit att jag börjat läst den. Jag kan inte tvinga mig att börja med en bok, jag måste göra det när jag verkligen känner för det. Men sen när jag väl börjat kan jag inte sluta. För det mesta brukar jag somna med boken över ansiktet. Men jag har fått för mig att man inte ska börja läsa en bok när man sett filmen. Vill hellre först läsa boken och sen se filmen. Men det är ju försent fär längesen eftersom jag har alla tre filmer hemma:) Jag verkligen älskar "Twilight" och jag längtar till nästa film kommer ut. Men Johanna sa att den sista filmen ska komma ut i två delar och då verkligen DÖR jag! Känns som man väntat på den sista filmen såå för länge för det!!

Egentligen hade jag tänkt gått upp på byn och till stallet ikväll medans Alex är på ungdomsgården men det blir inte så. Har liksom ingen ork och energi och mamma är säkert jättesur på mig för jag inte vart dit idag. Men jag har ingen energi. Har känt såhär ett tag nu och jag vill bara ta mig ur det. Men varje vår blir jag  såhär och sen bara vänder det och jag känner mig lyckligast i världen.

Snart blir en dusch sen och bara mys. Vet inte om dom andra har planerat något för ikväll men det märker man snart. Imorron blir det grillning och det ska bli så gott! Grillat kan man nog aldrig lessna på, det är alltid lika gott:)


Hehehe vilken minibild. Men skitsamma,längtar tills jag kan krypa ner i sängen och fortsätta läsa igen♥

Kramen!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Becca:

sv: lite sent svar :$ haft fullt upp de senaste dagarna! Allt bra med dej så här på freda kvällen`?? :D

Kommentera inlägget här :