Måndag

publicerat i Vardag;
Gomorron på er:D Måndagmorron då igen. Är trött men ändå vaken, jag hör hur det rör sig på övervåningen så Alex har nog också vaknat. Det är skönt med lite egen tid på morron med min kaffemugg, datorn och teven på i bakgrunden. Lite egen tid helt enkelt.
Idag ska vi åka till stan igen. Vi ska vara där kl 4. Barnen är ledig från skolan idag också så det passar ju perfekt. Ska passa på att byta byxorna idag också:)

Du kan inte må bra alltså. Vilken vettig människa gör allt för att sänka andra?? Är det för att själv känna sig bra eller vad är problemet.. Någon som vet?? Det man ger ut får man sju gånger tillbaka på gott eller ont och i ditt fall är det INTE på gott.. Men som sagt det är ditt problem. Tänk på att ett gott samvete är den bäste huvudkudden.

Nu ska jag gå och hämta lite mer kaffe. Det här med att äta frukost innan kaffet går inte så bra:)

Kram!





John och Marias söta Carl-Jan:)


Så häftigt träd som vi bara var tvungen att knäppa kort på. Älskar träd! Tänk om dom kunde prata, förstå vad dom hade kunnat berättat mycket!


Mina älsklingar♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Men herregud vad Nero har blivit stooor!! :)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Hahahaha, ja visst har han:D Växer så det knakar!

3:e kommentar, skriven , av Kusin Patrik:

haha va gör stefan där då ? haha typ tittut här är jag ;)

HAHAHAHHA /

4:e kommentar, skriven , av Jennie:

Patrik: Hahahaha, han var nog inte riktigt beredd på att jag skulle knäppa;P

Kommentera inlägget här :