Mamma byter bo

publicerat i Vardag;
Sitter och kollar på "Mamma byter bo". Det är skitbra:) Det gick bra i stan och svar på lite frågor blev det. Vi är långt ifrån klar men det går framåt. När vi var klar hann vi gå på stan en sväng och Alex fick hjälp med sin telefon på The Phonehouse och jag sprang och bytte byxorna. Dom var jätteskum i storlekarna, satt bra i benen men var för stor i midjan, men small blev för kort i benen så det blev medium ändå och ett par beiga (stavas det så?) istället för svarta:)
Nä nu ska jag fortsätta titta på mammorna.

Kramen



Alex och jag på väg till bussen:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

Kommentera inlägget här :